måndag, maj 04, 2009

Sveriges 5 sämsta.. Del 4 & 5

Japp.. Äntligen !!
Nu kommer del 4 - 5 av denna spännande lista.
Vilka kommer på resp. plats då..??
Njaa nu är det nog så att båda platsar på resp plats.


Och dessa "damer" är :
Sonja Aldén - Störig, kan inte sjunga och har man "mage" att säga i affärer " jag är kändis, då får jag rabatt, eller hur.." Då skulle man egentligen platsa på 1a platsen själv..

(Tony Irwings favo uttryck kommer nu).. MEN..


Shirley Clamp - Varje gång man sett henne i "¨Så Ska Det Låta" har hon varit lika tramsig, noll koll på allt, flamsig, noll koll på allt, gapig och allmänt STÖRD !!

1.5 : Sonja Aldén
1.5 : Shirley Clamp

3 : Agnes Karlsson
4 : Martin Stenmarck
5 : Måns Zelmerlöv

Som sagt en lista sett från mina ögon & öron !!

1 kommentar:

Sonja Aldén sa...

Åh vad spännande det skulle vara att få reda på vem som uppenbarligen utgett sig för att vara jag, alternativt beslutat sig för att grundlura dig, för "citatet" som du på något outgrundligt sätt fått för dig skulle ha kommit från mina läppar om ens eget kändisskap i en affär... Det kunde inte vara längre ifrån sanningen, och jag hoppas verkligen att ingen någonsin nedlåter sig att göra så i verkligheten...
Jag förstår att det inte alltid är så lätt för alla att veta hur det verkligen ligger till ibland när fantasifulla rykten har en så fantastisk förmåga att bara dyka upp från tomma intet titt som tätt... Men jag har som tur var varit väldigt förskonad från elakartade rykten tidigare, så om du är en vänlig själ egentligen så får du får hemskt gärna på min hemsida berätta för mig var du hört den absurda kommentaren..

Tack på förhand,
Vänliga hälsningar S Aldén